Wszystkie brandy zostają
W najbliższych tygodniach zakończony zostanie kolejny etap integracji w ramach połączenia Przelewy24 i Dotpay. W styczniu 2021 roku dopełnione zostaną kwestie formalne integracji Dotpay Sp. z o.o. z PayPro S.A. (działającą pod marką Przelewy24).
Marka Dotpay cały czas będzie obecna na rynku, jednak obsługa klientów oraz Merchantów spółki będzie realizowana przez PayPro S.A.
Z punktu widzenia klientów nic się nie zmieni
– Jest to zamknięcie kolejnego etapu integracji oraz następny krok do umocnienia naszej współpracy w ramach połączonych spółek. Wszelkie działania jakie podejmujemy mają na celu zapewnienie jak najlepszego poziomu obsługi oraz dostarczanie nowoczesnych rozwiązań płatniczych będących odpowiedzią na potrzeby kupujących i sprzedawców – komentuje Jacek Kinecki CCO.
Od samego początku konsekwentnie realizowane są działania zmierzające do ujednolicenia oferty oraz rozbudowania portfolio usług płatniczych w oparciu o know-how operatorów. Wcześniej w tym roku przeprowadzone zostało m.in. wskazanie brandu wiodącego, przebudowa procesów obsługowych i sprzedażowych, odświeżenie stron internetowych Przelewy24, Dotpay i eCard, co również stanowi kontynuację ujednolicenia komunikacji połączonych firm.
– Z punktu widzenia klientów sklepów obsługiwanych przez Dotpay w zasadzie nic się nie zmieni. Zachowana zostanie dotychczasowa, dobrze znana formatka płatnicza, a sam brand będzie dalej obecny na rynku. Również Partnerzy Dotpay nie odczują znaczących zmian, bowiem wszystkie usługi płatnicze i systemy administrowania transakcjami zostają zachowane – mówi Michał Bzowy CIO/COO spółki.
Zmiana formalna procesowana pomiędzy spółkami Dotpay Sp. z o.o., a PayPro S.A. jest kontynuacją konsolidacji serwisów Przelewy24, Dotpay i eCard, która wynika z włączenia w struktury duńskiej grupy Nets – lidera rynku usług płatniczych w krajach nordyckich i regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria).
/Fintek.pl