W ramach współpracy Staffly udostępni Biedronce zestaw krótkich i personalizowanych testów w rekrutacji, badających osobowość i tak zwany culture-fit kandydatów.
Startup Staffly nawiązuje współpracę z Biedronką
Staffly technologicznie integruje się z systemem do rekrutacji Biedronki SAP Success Factors. Proces wysyłki badania do kandydatów jest automatyczny za pomocą SMS oraz mail, a średni czas wypełnienia testu przez aplikujących to ok. 7 minut.
Każdy test kończy się feedbackiem dla kandydata, a rekruterzy jego wyniki widzą wyniki bezpośrednio w systemie, w którym prowadzą dany proces rekrutacyjny. Dzięki temu otrzymują wsparcie w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej na podstawie krótkiego raportu prezentującego mocne i słabe strony danego kandydata.
Cel współpracy to wsparcie rekruterek i rekruterów Biedronki w szybszym doborze najlepszych kandydatów oraz obniżenie rotacji. Stanowiska, które obejmować będzie wykorzystanie technologii Staffly to kasjerzy oraz pracownicy sklepów w rekrutacjach masowych – czytamy w komunikacie.
Z rozwiązania Staffly w branży retail korzystają także inne sieci handlowe jak Action czy Maxi Zoo oraz T-Mobile, PKP Intercity czy Credit Agricole.
– Technologia Staffly doskonale wpisuje się w kontekst wdrażania nowoczesnych technologii rekrutacyjnych usprawniających codzienną pracę rekruterów związaną z selekcją najlepszych kandydatów. Jesteśmy podekscytowani móc ogłosić to, że największy pracodawca w Polsce, czyli Biedronka, staje się naszym klientem. Ta współpraca to krok milowy dla naszego rozwoju – mówi Filip Sobel, CEO Staffly.