— Wszyscy kojarzymy te obrazki z konferencji, kiedy to trenerzy, piłkarze i sponsorzy podpisywali dokumenty w wersji papierowej, ale żyjemy dzisiaj w XXI wieku i narzędzia cyfrowe stają się niezbędne w każdej organizacji. Dodatkowo nasze rozwiązanie jest ekologiczne. Bardzo nas cieszy, że możemy wziąć udział w procesie depapieryzacji — komentuje Tomasz Plata, współzałożyciel i członek zarządu Autenti.
PZPN rozpoczyna współpracę z Autenti
W Polskim Związku Piłki Nożnej powstaje kilkaset dokumentów miesięcznie, które przepływają między departamentami i księgowością. Jest to duże obciążenie zarówno dla środowiska jak i samej organizacji. Dokumentacja jest tak obszerna, że rocznie wypełnianych jest nawet kilkaset segregatorów. Rozwiązanie Autenti ma pomóc PZPN w procesie odejścia od użytkowania papieru.
— Dzięki tej współpracy będziemy mogli podpisywać dokumenty na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu. Bez konieczności drukowania, skanowania i wysyłania umów pocztą lub kurierem. Co równie istotne – dzięki podpisywaniu dokumentów cyfrowo, zużyjemy mniej papieru – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.
Z usług Autenti korzysta już ponad 3000 firm i blisko 3,5 miliona Polaków. Podpis elektroniczny z powodzeniem stosuje między innymi BNP Paribas. Bank w ciągu trzech lat zmniejszył zużycie papieru o 2 mln kartek.
Autenti w ostatnim czasie wzmocniło swój zespół, do którego dołączyli m.in.: Karina Skrzypczak Siemieniuk, Grzegorz Wilk i Mikołaj Zielińskiego. Cała trójka działa w roli business development managera zarówno w Polsce, jak i za granicą, w związku z wejściem spółki na rynki europejskie.