Digital Identity
Cały świat zaczyna bardziej polegać na interakcjach w internecie. Na przedsiębiorstwa wywierana jest coraz większa presja, aby zapewniały zdalny dostęp do swoich usług cyfrowych w bezpieczny sposób, a jednocześnie nie szły na kompromisy, jeśli chodzi o doświadczenie klienta. Z tego względu, dla organizacji jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek, by powiązać prawdziwą tożsamość osoby z jej tożsamością na kontach cyfrowych, a tym samym zapewnić pełną zgodność z obowiązującymi regulacjami i płynne wdrażanie oraz uniemożliwić oszustom prowadzenie działalności przestępczej. Tożsamość cyfrowa przestała być wygodnym dodatkiem, a stała się wymogiem, który zachęca do transformacji w biznesie i zwiększania udziału dostępu cyfrowego.
Potwierdzenie tożsamości online z aplikacją Moje ING
ING jako pierwszy bank w Polsce udostępnił klientom proces potwierdzania tożsamości w aplikacji mobilnej zamiast w przeglądarce.
Polski Signius nawiązał współpracę z największym niemieckim ubezpieczycielem zdrowotnym
Rozwiązanie ma umożliwiać ubezpieczycielowi bardziej efektywne zarządzanie dokumentami dla ponad 27 milionów posiadaczy polis.
Proces onboardingu poprzez blockchain. Współpraca Digital Gateways i KIR
Dzięki partnerstwu onboarding cyfrowy będzie mógł zostać oparty na blockchainie - wykorzystując rozwiązanie trwałego nośnika.
Współpraca Digital Gateways i Mastercard. Ma przyśpieszyć onboarding klientów
Digital Gateways nawiązał partnerstwo z Mastercard Identity, działającym w dziedzinie weryfikacji tożsamości cyfrowej konsumentów.
Mobilny podpis mSzafir dostępny dla klientów Comarch Apfino
Nie wymaga on zastosowania dodatkowych fizycznych urządzeń, takich jak czytnik lub karta kryptograficzna.
Ostatnie podcastyPodcasty