Digital Identity
Cały świat zaczyna bardziej polegać na interakcjach w internecie. Na przedsiębiorstwa wywierana jest coraz większa presja, aby zapewniały zdalny dostęp do swoich usług cyfrowych w bezpieczny sposób, a jednocześnie nie szły na kompromisy, jeśli chodzi o doświadczenie klienta. Z tego względu, dla organizacji jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek, by powiązać prawdziwą tożsamość osoby z jej tożsamością na kontach cyfrowych, a tym samym zapewnić pełną zgodność z obowiązującymi regulacjami i płynne wdrażanie oraz uniemożliwić oszustom prowadzenie działalności przestępczej. Tożsamość cyfrowa przestała być wygodnym dodatkiem, a stała się wymogiem, który zachęca do transformacji w biznesie i zwiększania udziału dostępu cyfrowego.
Signius prezentuje wyniki. Chcą wejść na NewConnect i pozyskać kapitał
Signius w 2023 roku wypracował 4,3 mln zł przychodów przy 1,3 mln zł EBITDA oraz 1,2 mln zł zysku netto.
Zdalna weryfikacja tożsamości w Uniqa. Firma wdraża mojeID
Uniqa wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia.
Potwierdzenie tożsamości online z aplikacją Moje ING
ING jako pierwszy bank w Polsce udostępnił klientom proces potwierdzania tożsamości w aplikacji mobilnej zamiast w przeglądarce.
Polski Signius nawiązał współpracę z największym niemieckim ubezpieczycielem zdrowotnym
Rozwiązanie ma umożliwiać ubezpieczycielowi bardziej efektywne zarządzanie dokumentami dla ponad 27 milionów posiadaczy polis.
Proces onboardingu poprzez blockchain. Współpraca Digital Gateways i KIR
Dzięki partnerstwu onboarding cyfrowy będzie mógł zostać oparty na blockchainie - wykorzystując rozwiązanie trwałego nośnika.
Ostatnie podcastyPodcasty