Polacy polubili formę zakupów błyskawicznych składając ponad 2 miliony zamówień w aplikacji Lisek.App do października tego roku. Podobnie jak zamawianie jedzenia z dowozem, które stało się codziennością – czytamy w komunikacie.
Współpraca Uber Eats i Lisek.App
Z tego powodu jedna z czołowych aplikacji do zamawiania – Uber Eats oraz przedstawiciel branży q-commerce, Lisek.App łączą siły. Dzięki nowej współpracy, użytkownicy aplikacji Uber Eats z taką samą łatwością, z jaką dzisiaj zamawiają pizzę, będą mogli zrobić zakupy do domu. Usługa wystartowała w 2 dzielnicach Warszawy, a już wkrótce będą z niej mogli skorzystać mieszkańcy całej stolicy i innych miast w Polsce.
Użytkownicy aplikacji zyskują dostęp do blisko 2 200 produktów z kilkudziesięciu kategorii, w tym: napoje, kuchnie świata, elektronika, karma dla zwierząt, kosmetyki czy podstawowe produkty medyczne.
– Już teraz na naszych zachodnich rynkach można zrealizować nawet najbardziej nietypowe zamówienie niezależnie od tego, czy chodzi o ładowarkę do smartfona, czy śrubokręt, a wszyscy wiemy, że przed świętami takie przedmioty po prostu nagle stają się potrzebne – mówi Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats.
– Partnerstwo z Uber Eats to ważny krok w naszym rozwoju. Dzięki współpracy z firmami zajmującymi się dostawą jedzenia, mamy szansę dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększyć rozpoznawalność naszej marki – mówi Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App.