Zapowiedziany proces będzie polegał na przeniesieniu obsługi wszystkich dotychczasowych produktów i usług, prowadzonych w systemach bankowości internetowej: Online, Online Biznes, Dealer, Broker oraz aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel, Mobilny Broker i Mobile Biznes do docelowych systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnych BNP Paribas.

Uwaga! Ograniczenia w działaniu bankowości BNP Paribas

Numery rachunków bankowych pozostają bez zmian, a karty płatnicze nadal będą aktywne (zgodnie z datą ważności). Na czas niezbędnych prac technicznych ograniczony zostanie dostęp do niektórych usług, w szczególności bankowości internetowej. Transakcje kartami płatniczymi – zarówno płatności w sklepach, jak i wypłaty z bankomatów – będą obsługiwane na bieżąco – wyjaśnia BNP Paribas.

Co ważne od piątku 8 listopada od godziny 15.00 nie będzie możliwości zalogowania do systemów Online, Online Biznes, Dealer, Broker, aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel i Mobilny Broker Mobile Biznes. W ten dzień krócej będą otwarte także placówki banku – do godziny 13.00. Z kolei ostatnia sesja płatnicze Elixir będzie realizowana następująco: sesja przychodząca do godz. 18.00, natomiast sesja wychodząca do godz. 15.00.

To nie wszystko. Od piątku 8 listopada od godz. 22.00 nie będzie możliwości zalogowania do systemów GOonline, Pl@net i aplikacji mobilnej Gomobile, Biznes Pl@net oraz BGŻ Optima. Nie będzie można realizować płatności internetowych w powyższych systemach, ale płatności bezgotówkowe kartami płatniczymi będą w pełni dostępne – wyjaśnia bank.

Ograniczenia w płatnościach w trakcie długiego weekendu

Integracja wpłynie także na transakcje BLIK i Pay-by-link, które nie będą dostępne od piątku 8 listopada od momentu wyłączenia systemów elektronicznych, wspomnianych powyżej. Podczas długiego weekendu migracyjnego nie będzie możliwości dodania/usunięcia karty płatniczej do usługi Apple Pay, Google Pay, ale transakcje realizowane z wykorzystaniem tych usług będą realizowane normalnie.

Zmiany po migracji dotyczą głównie klientów dawnego Raiffeisen Bank Polska. Użytkownicy od 12 listopada 2019 roku zaczną korzystać ze wspólnego systemu bankowości elektronicznej GOonline. Ich numery rachunków pozostaną bez zmian, a karty płatnicze nadal będą aktywne. Zmianie ulegną jednak hasła do logowania do systemu bankowości internetowej, a klienci Raiffeisena zostaną poproszeni o wybranie nowego hasła przy pierwszym logowaniu do nowego systemu. W przypadku niewielkiej grupy klientów zmienią się także loginy, czyli identyfikatory do logowania.