Revolut Bank ogłosił dziś start pierwszej, stworzonej w pełni lokalnie, kampanii reklamowej “Bank ludzi Revolutnych”. Revolut, wspólnie z Julią Wieniawą, pierwszą ambasadorką banku w Polsce, zachęca Polaków, by byli rezolutni (revolutni) w każdej sytuacji, w biznesie, w podróży, w kontaktach z ludźmi, by dbali o finanse i sięgali po sukces – czytamy w komunikacie.
Revolut z Julią Wieniawą
Julia Wieniawa została Osobą Revolutną Roku i znalazła się na okładce magazynu “Czas”. Tak zaczyna się pierwsza scena kampanii reklamowej Revolut Bank. W kolejnych ujęciach widać jak bohaterka radzi sobie w wielu sytuacjach z pomocą aplikacji. Nawet jeśli magazyn “Czas” nie istnieje i świat w kampanii pokazany jest z przymrużeniem oka, to na sprytnych funkcjach Revolut zyskać może każdy – czytamy w komunikacie
Revolut ma już ponad 40 mln klientów na świecie i ponad 3,5 mln w Polsce. Fintech podaje, że w 2023 roku jego aplikacja była najczęściej pobieraną apką finansową nad Wisłą. W 2024 roku liczba użytkowników Revoluta w Polsce ma się zbliżyć do 4 mln. Już teraz jest to trzecie największy na świecie rynek dla londyńskiej firmy. W ubiegłorocznym sezonie wakacyjnym kartą Revolut za granicą płaciło ponad 900 tysięcy Polaków.
Kilka miesięcy temu Revolut stał się jednym z pierwszych banków cyfrowych z Europejskiego Obszaru Gospodarczego, który zaoferował w aplikacji cyfrowe karty eSIM – sposób na korzystanie z przesyłu danych i uniknięcie niespodziewanych opłat roamingowych. Od 25 marca, klienci z Polski będą mogli zainstalować kartę eSIM i doładowywać ją w aplikacji Revolut. Karta eSIM może być używana równolegle z fizyczną kartą SIM, dzięki czemu klienci mogą przełączać się pomiędzy operatorami.