Dziś, klienci Revolut korzystają z darmowych przelewów międzynarodowych typu peer-to-peer, oprocentowanych kont do automatycznego oszczędzania, kredytów online ze stałym oprocentowaniem, płatności odroczonych Pay Later, platformy Stays do rezerwacji hoteli z cashbackiem, czy kont Revolut Junior dla dzieci. Oferta stale przyciąga nowych klientów, a fintech rośnie wykładniczo.

Pułap 20 milionów aktywnych użytkowników przekroczony

Revolut ogłosił dziś, że społeczność jego klientów przekroczyła pułap 20 milionów osób. Każdego miesiąca wykonują one z pomocą brytyjskiego fintechu ponad 250 milionów transakcji. W ślad za rozwojem biznesu, Revolut aktywnie zwiększa także zatrudnienie.

Obecnie, firma zatrudnia już ponad 5000 osób, w tym ponad 1000 w Polsce i wciąż intensywnie rekrutuje. W ostatnim czasie fintech otworzył nowe biura, m.in. w Nowym Jorku, Tokio, Madrycie, Paryżu, Mexico City, czy Berlinie. Otwarcie dwóch kolejnych biur w Mumbaju i Bengaluru (łącznie 33 mln mieszkańców) zaplanowane zostały jeszcze w tym roku.

Usługi Revolut są już dostępne w 36 krajach. W ciągu ostatniego roku Revolut udostępnił również szereg nowych usług. Mowa tutaj o takich rozwiązaniach jak Pensja na żądanie w Wielkiej Brytanii, czy Kredyty konsumenckie w Irlandii. Brytyjski fintech znalazł się na liście Najbardziej Wpływowych Firm na Świecie, „TIME100”.

Dzięki nawiązaniu w ciągu ostatnich 12 miesięcy współpracy z influencerami, takimi jak Liam Payne, Anthony Joshua, czy Simon Wilson, liczba obserwujących konta społecznościowe Revolut wzrosła do ponad 1,4 miliona osób. Marka uruchomiła także niedawno swój oficjalny profil na TikToku.

— W ciągu zaledwie 7 lat Revolut urósł wykładniczo. W naszym zespole pracuje już ponad 5000 osób. Wiele z nich jest z nami od kilku lat, inni dołączyli niedawno. — powiedział Wład Jacenko, współzałożyciel i szef technologii w Revolut.