— EVO Collect pozwoli zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom prowadzącym np. zbiórki składek,  zarządzanie przyjmowanymi należnościami. Automatyzując przegląd informacji o płatnościach oraz obsługę korespondencji z klientami, EVO Collect pomoże oszczędzić wiele czasu traconego zwykle na przypominanie o nieuregulowanych rozliczeniach. To rozwiązanie, które sprawdzi się wszędzie tam, gdzie przyjmuje się różnego rodzaju płatności cykliczne — twierdzi Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService.

EVO Collect dostępne będzie na stronie WWW

Automatyzacja korespondencji, wysyłka wezwań do zapłaty i rozliczanie wpływających należności. Nowa usługa umożliwia obsługę kontaktów z klientami oraz przyjmowanie od nich terminowych płatności. EVO Collect ma za zadanie zarządzać budżetem firmy oraz oszczędzać czas. Usługa została opracowana przez irlandzką spółkę BOiPA, należącą tak jak eService do międzynarodowej grupy EVO International.

Usługa została opracowana przez irlandzką spółkę BOiPA, należącą tak jak eService do międzynarodowej grupy EVO International. Przed uruchomieniem na rynku polskim, usługa pomyślnie przeszła pilotaż zorganizowany dla wybranych klientów przez jej polskiego operatora – eService.

EVO Collect to dostępne za pośrednictwem strony www narzędzie pomagające przedsiębiorcom usprawnić zarządzanie sprawami związanymi z przyjmowaniem różnego rodzaju płatności od klientów i kontrahentów. Po aktywacji usługi użytkownik zyskuje możliwość tworzenia i profilowania listy swoich klientów, przypisywania ich do określonych grup i łatwego generowania różnego rodzaju raportów oraz zarządzania informacjami o historii dokonanych przez nich wpłat, a także aktualnym stanie należności, które pozostają do uregulowania.

Korzystając z kreatora korespondencji e-mail, może tworzyć i automatycznie wysłać swoim dłużnikom cykliczne przypomnienia o zaległościach. Adresaci wraz z treścią przypomnienia otrzymają też wygenerowany przez usługę link do wygodnej płatności elektronicznej. Za realizację odpowiadać będzie internetowa bramka płatnicza eService.

Użytkownik EVO Collect może stworzyć indywidualny „rachunek” dla każdego ze swoich klientów. Ma to zapewnić zarówno rozliczanie salda należności, jak i automatyczne generowanie żądań płatności za produkt, usługę, czy określony okres.

Warto tutaj przy okazji podkreślić, że nie jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku. Z zarządzaniem cyklicznymi płatnościami mierzyli się już m.in. BlueMedia czy BillTech – we współpracy z Mastercard.