Platforma Amazon.pl została uruchomiona na początku marca ubiegłego roku. Od tamtego momentu jej oferta zwiększyła się ze 100 do przeszło 250 mln produktów w ponad 30 kategoriach. Z kolei jesienią gigant e-commerce udostępnił polskim klientom abonament Prime. W jego ramach można korzystać z darmowych dostaw oraz usług Amazon Prime Video i Prime Gaming.

Amazon uruchamia w Polsce program zniżek

Nowy program o nazwie Amazon Super ma zachęcać do robienia większych zakupów. Wszyscy klienci otrzymują 5% zniżki przy wyborze od 5 do 20 produktów z kategorii „Super”. Natomiast klienci Prime mogą zgarnąć 10% zniżki przy zakupie od 10 do 20 produktów objętych programem.

W warunkach programu czytamy, że limit promocji wynosi 20 produktów. Po przekroczeniu tej liczby, obniżka zostanie zastosowana do 20 najtańszych produktów objętych promocją, które zostały dodane do koszyka. Specjalna podstrona w domenie Amazon.pl ma pomagać odkrywać nowe produkty i ułatwiać ponawianie zamówienia.

Amazon zapewnia, że produkty „Super”, czyli te aktualnie dostępne w promocji, będą czytelnie oznaczone na stronach wyszukiwania, w szczegółowych informacjach o produkcie, jak i w samym koszyku. Wśród nich klienci znajdą ofertę światowych marek typu Bosch, Lego, Nivea czy Yankee Candle, a także polskich producentów.

– Polska jest dla nas bardzo ważnym krajem i planujemy kontynuować inwestycje w nadchodzących latach, starając się zapewnić klientom jeszcze większy wybór produktów w atrakcyjnych cenach, oraz jeszcze wygodniejszą i szybszą dostawę. Cieszymy się, że możemy udostępnić Amazon Super, pozwalając klientom zaoszczędzić przy zakupie produktów codziennego użytku. Polska jest jednym z pierwszych krajów na świecie, w których Amazon wprowadził ten nowy program – powiedział Mourad Taoufiki, dyrektor generalny Amazon.pl.