Rozmowa osoby głuchej z konsultantem Banku przebiegła płynnie i była swobodna. Pani Ewelina Polak poznała szczegóły dotyczące usługi, którą się zainteresowała i mogła pogłębić swoją wiedzę zadając dodatkowe pytania.

– Wspaniale byłoby, gdyby wszędzie byli pracownicy, którzy ukończyli kurs PJM, ale jesteśmy szczęśliwcami, mając do dyspozycji technologię, która ich zastępuje – komentuje w recenzji Marta Malinowska.

Wideorecenzja przygotowana przez influencerkę zajmującą się PJM i osobę głuchą to nie pierwsza inicjatywa Banku, promująca nową usługę. Bank BNP Paribas jako pierwszy w Polsce udostępnił tłumaczenie komunikatu prasowego w języku migowym, dzięki czemu informacja może trafić do tych, których dotyczy w szczególności. Wersja tradycyjna i ta wyrażona gestami dostępne są tutaj.

/BNP Paribas