Warto przypomnieć, że czeskie Twisto zostanie przejęte przez australijskiego giganta – fintech ZIP. Kwota transakcji to blisko 100 mln EUR, a finalizacja spodziewam jest w IV kwartale 2021 roku. Z usług Twisto korzysta już ponad 1 mln klientów, a aplikacja ma około 140 tys. użytkowników w Polsce i w Czechach. Z płatności Twisto można skorzystać już w 14 tys. sklepów internetowych, ale także w sklepach stacjonarnych.

Więcej o przejęciu Twisto przez ZIP opowiedziała nam Renata Salata CCO Twisto. Co to oznacza dla jednego z liderów BNPL na polskim rynku? Czy Twisto zmieni nazwę na ZIP?

Twisto rusza z kampanią marketingową

Kampania promuje trzy główne produkty Twisto – zakupy online w sklepach partnerskich  z możliwością bezpłatnego odroczenia płatności o 3 tygodnie, wirtualną i fizyczną kartę Twisto z opcją przesunięcia płatności do 45 dni za darmo w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz opcję “Podziel na 3”, czyli możliwość rozłożenia wydatków o wartości co najmniej 200 zł na 3 raty za 0 zł.

– Niemal każdy z nas doświadczył w życiu sytuacji, w której wyjątkowa okazja przeszła nam koło nosa, bo w danym momencie nie mieliśmy pieniędzy. Twisto daje możliwość zrealizowania potrzeb, albo doświadczenia czegoś wyjątkowego tu i teraz, bez negatywnych konsekwencji w postaci dodatkowych kosztów lub konieczności sięgania po oszczędności. Właśnie to chcieliśmy pokazać w naszej najnowszej kampanii. Życie nie czeka, ale Twisto tak. To największa wartość jaką dajemy naszym klientom – mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, International Marketing Communication Manager w Twisto.

Kampania będzie realizowana w Polsce i Czechach przez 6 tygodni. Obejmuje m.in. emisję spotu na youtube, działania performance, social media oraz współpracę z influencerami. Koncept kampanii powstał in-house.

/RT