Jakiś czas temu Uber Eats wprowadził model subskrypcyjny, w ramach którego użytkownicy otrzymują cashback na przejazdy, 0 zł za dostawy posiłków powyżej określonej kwoty oraz dodatkowe benefity w ramach aplikacji Uber i Uber Eats. Teraz subskrybenci będą mogli także zamawiać zakupy z sieci Biedronka z dostawą za 0 zł.
Uber Eats i Biedronka ogłaszają partnerstwo
Do końca 2025 roku do programu zostanie włączonych około 20 sklepów, a wkrótce liczba ta wzrośnie do około 40 placówek w piętnastu największych aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy, Lublinie, Szczecinie, Olsztynie, Gdyni, Białymstoku, Rzeszowie, Toruniu oraz Katowicach.
W pierwszej połowie 2026 roku planowane jest uruchomienie nawet kilkuset lokalizacji w całej Polsce. Docelowo usługa będzie dostępna wszędzie tam, gdzie działa Uber Eats – zapewniają firmy w komunikacie.
Kilka tygodni temu podawaliśmy, że Uber i Jakdojade rozpoczęły współpracę i uruchomiły wspólny projekt pilotażowy przejazdów w Poznaniu i na Górnym Śląsku. Aplikacja Jakdojade rekomenduje przejazd Uberem tam, gdzie transport publiczny jest mniej dostępny lub czas oczekiwania na autobus czy tramwaj jest zbyt długi.
Z kolei wcześniej w całym kraju ruszyła funkcja Uber zaprojektowana z myślą o osobach starszych. Nowa opcja – konto dla seniora – opiera się na uproszczonej wersji aplikacji Uber. Ma ona pomóc starszym w przemieszczaniu się. Osoby starsze mogą zamawiać przejazdy taxi samodzielnie bądź za pośrednictwem głównych właścicieli konta rodzinnego. Ci zaś otrzymują informacje o przejeździe, a także mogą śledzić przebieg trasy.
Jeśli chodzi o Biedronkę to, sieć testuje nowoczesny system monitorowania parkingów, który może całkowicie zastąpić tradycyjne parkomaty. Biedronka rozpoczęła pilotaż rozwiązania opartego na kamerach rozpoznających tablice rejestracyjne pojazdów. Pierwsze testy prowadzone są przy sklepie przy ulicy Bacciarellego we Wrocławiu, a jeśli system się sprawdzi – zostanie wdrożony w całym kraju.


