Paczkomat Urząd 24 został zamontowany przy budynku Urzędu Miasta od strony parkingu, przy ulicy Bema. Szczegółowa rozpiska spraw, które można załatwić za pośrednictwem maszyny InPost znajduje się na stronie gdynia.pl. InPost poinformuje przez SMS na podany numer telefonu, gdy dokumenty będą czekać na odbiór skrzynce maszyny. W wiadomości będzie widoczny kod potrzebny do jej otworzenia oraz maksymalny termin odbioru dokumentów z Paczkomatu.

Urzędowe Paczkomaty od InPostu dostępne dla mieszkańców Gdyni

Rozwiązanie Paczkomat Urząd 24 to nie tylko odpowiedź na potrzebę usług bezkontaktowych – to także duży krok w realizacji idei zarządzania miastem opartym na założeniach „Smart Cities”. Już teraz specjalistyczne Paczkomaty dostępne są przy urzędach miasta i starostwach w: Krakowie, Gorzowie Wielkopolskim, Nowym Targu, Wołominie, Koszalinie, Poświętnem oraz Kaliszu.

– Nowe rozwiązania – dostępne dzięki Paczkomatowi Urząd 24 – przyspieszą pracę Urzędu i ułatwią życie mieszkańcom Gdyni. InPost świetnie dopasował usługę do naszych potrzeb w zakresie dostępnych wydziałów i liczby obsługiwanych spraw. Godziny otwarcia Urzędu nie są już ograniczeniem – mieszkańcy mogą nadawać dokumenty 24/7 w dowolnym Paczkomacie na terenie miasta do Paczkomatu urzędowego i odebrać zwrotną przesyłkę w maszynie zlokalizowanej przy Urzędzie – poinformował Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdyni.

Za pośrednictwem urządzenia InPost można składać i odbierać dokumenty w sprawach związanych m.in. z: prawem jazdy, rejestracją pojazdów, dowodami osobistymi czy zezwoleniem na sprzedaż alkoholu. Wcześniej urzędowe paczkomaty pojawiły się także w Krakowie, Gorzowie Wlkp., Nowym Targu, Wołominie i Koszalinie.