Dzięki temu klienci banku mogą wygodnie, nie wychodząc z domu, załatwiać sprawy urzędowe oraz korzystać z usług komercyjnych udostępnianych przez Internet.

Zdalne załatwianie spraw dzięki mojeID w BNP Paribas

Tożsamość Elektroniczną może utworzyć w systemie bankowości internetowej GOonline każdy pełnoletni klient BNP Paribas, będący osobą fizyczną i polskim rezydentem. Konieczne jest, żeby jego tożsamość była wcześniej potwierdzona podczas wizyty w placówce przez pracownika banku, na podstawie ważnego dokumentu, np. dowodu osobistego.

– Uzupełniamy katalog usług w sekcji eUrząd naszego serwisu bankowości internetowej o ważną funkcjonalność. Jednocześnie wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, którzy coraz chętniej korzystają z usług bankowych zdalnie. Tożsamość Elektroniczna oraz usługa mojeID wdrożona z KIR pozwoli im z dowolnego miejsca, szybko i bezpieczne załatwiać szereg spraw urzędowych oraz korzystać z usług online firm komercyjnych  – mówi Jarosław Mastalerz, dyrektor Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych w banku BNP Paribas.

Klienci BNP Paribas dzięki bezpłatnej identyfikacji poprzez mojeID zyskują dostęp do większej liczby usług online. Skorzystają z wybranych usług konsumenckich w zakresie e-commerce, energetyki, mediów, ubezpieczeń, telekomunikacji, czy usług medycznych. Za pośrednictwem mojeID zalogują się do serwisów e-administracji i podpiszą dokumenty urzędowe. Ostatnio mojeID zostało udostępnione między innymi przez Lux Med.

Klienci banku, korzystając z Tożsamości Elektronicznej – mojeID będą mogli założyć Profil Zaufany, który pozwala logować się w serwisach administracji publicznej, aby załatwiać sprawy oraz podpisywać dokumenty urzędowe.