Pozyskane wsparcie w ramach rundy seed umożliwi ViralTalk rozwój technologiczny poprzez wprowadzenie nowych funkcjonalności, skalowanie narzędzia w Polsce oraz rozbudowę zespołu. Natomiast kolejne rundy finansowe mają pozwolić startupowi na rozwój platformy na rynku światowym.

Co oferuje startup ViralTalk?

ViralTalk dostarcza system do optymalizacji kampanii reklamowych na TikToku oparty o autorskie wskaźniki. Narzędzie analityczne do zarządzania komunikacją i optymalizacją wyników reklamowych, pozwoli tworzyć spersonalizowane raporty, analizować działania reklamowe, a na podstawie algorytmu sugerować ich poprawę.

Rekomendacje proponowane przez technologię ViralTalk będą uwzględniały specyfikę danego konta (branżę, rynek, grupę docelową), a także historycznie przeprowadzone kampanie reklamowe. Tym samym automatycznie wyświetlane reklamodawcom zalecenia będą dopasowane do indywidualnych działań. Rekomendacje mają dotyczyć m.in. zmiany ustawień kampanii reklamowej w celu zwiększenia zaangażowania odbiorców.

ViralTalk chce zmienić oblicze kampanii reklamowych na TikToku

Za ViralTalk stoją female founders: Nikoletta Mańkowska z ponad 8 letnim biznesowym doświadczeniem i wiedzą ekspercką ds. komunikacji, wizerunku i strategii marki oraz Marta Bielecka certyfikowana ekspertka dziedziny marketingu online z przeszło 10 letnim doświadczeniem. Zespół uzupełnia CTO Michał Kazula, twórca systemów hybrydowych z zastosowaniem AI.

– Prawie 3 miliardy pobrań ustanowiło TikTok jedną z najpopularniejszych aplikacji na świecie, której globalny zasięg reklam wzrósł o 52 miliony (+5,4%) tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Początkowa “ciekawostka” zrewolucjonizowała rynek mediowy i sposób dotarcia do użytkownika, otwierając marki na nowe możliwości, a także kreatywne wykorzystanie dostępnych formatów reklamowych – komentuje Nikoletta Mańkowska, CEO ViralTalk

– Reklama na TikToku sprawia reklamodawcom najwięcej trudności, dlatego chcemy dostarczyć im narzędzie, które maksymalnie ułatwi proces zarządzania i optymalizacji tego kanału. Oparte na naszym wieloletnim doświadczeniu rozwiązanie będzie odpowiadało na potrzeby klientów coraz bardziej wymagającego rynku performance – mówi Marta Bielecka, CMO ViralTalk.