Bank Pekao w ostatnim czasie intensywnie rozwija swoją aplikację mobilną, z której korzysta już ponad 2 mln aktywnych użytkowników. W grudniu udostępnił w niej możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w ponad 60 miastach. Z kolei od kilku dni z poziomu PeoPay można korzystać z platformy Mastercard Bezcenne Chwile.
Płatności za parkingi w aplikacji PeoPay
Bank Pekao wprowadził do PeoPay opcję opłat parkingowych we współpracy z fintechem SkyCash. Dzięki temu klienci banku mogą korzystać z mobiParkingu bezpośrednio w aplikacji. W ten sposób opłacą postój auta w ponad 90 miastach w Polsce.
Jak kupić bilet parkingowy w PeoPay? Wystarczy zalogować się do aplikacji, podać dane pojazdu i wskazać rachunek, z którego mają być pobierane opłaty. Należy pamiętać by zaparkowany pojazd oznaczyć naklejką „mobiParking”. Jest ona dostępną w wybranym oddziale banku oraz do pobrania na www.pekao.com.pl/bilety-i-parkingi. Opcjonalnie można zostawić za szybą kartkę z odręcznym napisem „mobiParking”.
– Dołączamy dzisiaj kolejną usługę dla naszych klientów. Chcemy, żeby PeoPay był nie tylko bankiem i biurem maklerskim w telefonie, ale dawał również dostęp do szeregu dodatkowych usług przydatnych w codziennym życiu. W zanadrzu mamy kolejne wdrożenia – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.