Aplikacja mobilna Żabki, która ma obecnie ponad 10 milionów użytkowników, stanowi bramę do tego asortymentu cyfrowego – czytamy w komunikacie. W sumie sieć posiada w Polsce już prawie 11,5 tys. sklepów.
Sieć sklepów Żabka rozpoczyna współpracę z epay
W informacji prasowej czytamy, że epay łączy dostawców treści oraz konsumentów. Jako dostawca rozwiązań end-to-end, epay dostarcza technologię i infrastrukturę, aby umożliwić rozwiązania płatnicze dla swoich partnerów i ich klientów. Dzięki tej współpracy Żabka może wykorzystać infrastrukturę epay, aby zaoferować różnorodne ekosystemy płatności dla swoich mobilnych i stacjonarnych klientów.
Żabka poszerza także zakres świadczonych usług, wzmacniając współpracę z Pocztą Polską w zakresie nadawania i odbioru przesyłek. Dzięki przeprowadzonej integracji systemów, proces obsługi paczek w sklepach tej sieci staje się jeszcze prostszy i szybszy. Firma zapowiada, że podobne rozwiązania technologiczne będą wdrażane także we współpracy z innymi partnerami logistycznymi.
Wcześniej Żabka poinformowała również o możliwości realizowania płatności kartami Edenred we wszystkich swoich placówkach. Karty te, często wykorzystywane w ramach benefitów pracowniczych, są obsługiwane przez sprzedawców i franczyzobiorców w taki sam sposób, jak tradycyjne karty płatnicze, co ma uprościć cały proces zakupowy.
Dodatkowo w aplikacji mobilnej Żappka pojawiły się nowe funkcje, takie jak możliwość zamawiania taksówek oraz zakupu biletów komunikacji miejskiej. Użytkownicy mogą wykorzystać zgromadzone żappsy na zniżki na przejazdy, zwiększając tym samym atrakcyjność aplikacji. Usługa zamawiania taksówek działa w 25 miastach we współpracy z platformą FreeNow, natomiast bilety komunikacyjne można kupić dzięki integracji z fintechem mPay.