Według GUS, ze smartfona korzysta 76 proc. mieszkańców Polski, czyli 28 mln (dane za 2022 rok). Zgodnie z wynikami badania Smart Barometr 2022, aż połowa użytkowników tych urządzeń zniszczyła swój smartfon w ciągu ostatniego roku, co oznacza 14 mln uszkodzeń rocznie. W komunikacie czytamy, że naprawy w Żabce mają objąć ponad 80% dostępnych na rynku modeli telefonów z 7 wiodących marek.

Żabka i Digital Care pomogą w naprawie smartfonów

Usługa oferowana w Żabce jest dostępna w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu zamienników. Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy.

Oferta obejmuje taki zakres napraw, jak wymiana zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu itp. Usługę można zamówić przez stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl. Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy.

Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.

Ostatnio pisaliśmy o testowanej przez Żabkę dostawie za pomocą autonomicznego robota. W ostatni dzień lutego mieszkańcy stolicy mogli zobaczyć na ulicach pierwszego w historii polskiego q-commerce autonomicznego robota dostawczego.