– Aktualnie pracujemy także nad możliwością udostępnienia platformy do bezpośredniej obsługi naszych klientów, co będzie oznaczało całkowity brak konieczności kontaktowania się na etapie wypełniania wniosku z opiekunem kredytu – mówi Tomasz Mikoda, Prezes Zarządu Pekao Banku Hipotecznego.

Kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu w Pekao Banku Hipotecznym

Wniosek kredytowy można wypełnić poprzez dedykowaną platformę Pekao Banku Hipotecznego – eHipoteka. Przez proces jego wypełniania przeprowadzi nas opiekun kredytu, a wniosek może być wprowadzony podczas jednej rozmowy telefonicznej. Następnie w wiadomości e-mail otrzymamy listę niezbędnych do wniosku dokumentów oraz dane logowania do platformy. Po zalogowaniu mamy pełny dostęp do narzędzi służących do potwierdzania tożsamości i uzupełniania koniecznych dokumentów oraz do podglądu, na jakim etapie znajduje się aktualnie nasz wniosek.

Sam system ma być intuicyjny, a dedykowany opiekun pozostaje do naszej dyspozycji na każdym kroku. Dzięki alertom i komunikatom, na każdym etapie system informuje klienta o brakującej dokumentacji lub fragmentach wniosku do uzupełnienia. Co ważne, cały proces jest bezpieczny, ponieważ dane i dokumenty znajdują się bezpośrednio na serwerach banku – czytamy w komunikacie Banku Pekao.

Pekao Bank Hipoteczny współpracuje z siecią ogólnopolskich partnerów w zakresie obsługi wniosków kredytowych. Dlatego też, po skompletowaniu dokumentów i wydaniu pozytywnej decyzji, klientów czeka jedyna w całym procesie wizyta w placówce partnera, podczas której podpiszą umowę kredytową – czytamy w komunikacie