Jeśli chcesz wiedzieć pierwszy, to zapisz się do naszej grupy na Facebooku. Dla każdego uczestnika przygotowaliśmy specjalny prezent – darmowego ebooka „Dolina Krzemowa w sercu Europy, czyli zanim zastąpią nas roboty”.

Sfintechowani #1 Nowa odsłona Fintek.pl

W pierwszym historycznym podcaście Fintek.pl Rafał Tomaszewski w rozmawiał z Łukaszem Piechowiakiem o nowej odsłonie serwisu Fintek.pl oraz jakie mamy plany na przyszłość. Ponadto jak będzie wyglądać sektor fintech w przyszłości, co się zmieniło przez ostatnie trzy lata i na co powinniśmy zwracać większą uwagę.

Sfintechowani #2 Jaka jest przyszłość crowdfundingu w Polsce?

Gościem w studiu Fintek.pl był Piotr Serwin z FinTech Trends Polska. Rozmowa dotyczyła przyszłości crowdfundingu jako formy finansowania nowoczesnych startupów fintech. Temat na czasie, bo fintechy niczego nie potrzebują bardziej niż kapitału na rozwój. Jak go zdobyć i czy crowdfunding to dobry kierunek?

Sfintechowani #3 Revolut to coś więcej niż karta wielowalutowa

Rozmowa z Karolem Sadajem, który jest country managerem Revoluta w Polsce. Jak udało im się zdobyć pół miliona klientów w Polsce? W czym Revolut jest lepszy od konkurencji oraz jakie są dalsze plany rozwoju tego fintechu?

Sfintechowani #4 Polacy BLIKUJĄ na potęgę. Czy mogą czuć się bezpieczni?

Krzysztof Stępień, który jest szefem IT w Polskim Standardzie Płatności będącym operatorem BLIKA doradzał na co zwracać uwagę, by nie dać się zwieść oszustom wykorzystującym manipulacje psychologiczne do wyłudzania kodów BLIK. Ponadto o przyszłych innowacjach oraz przyczynach dużego sukcesu BLIKA w e-commerce.

Sfintechowani #5 Twisto wprowadza nowe produkty. Rośnie konkurent dla Revoluta

Twisto to czeski fintech, który chce szturmem zawojować rynek odroczonych płatności w e-commerce. Firma planuje kilka innowacji, w tym uruchomienie karty wielowalutowej, która ma być pierwszą poważną konkurencją dla Revoluta. Rafał Tomaszewski rozmawiał z Renatą Salatą z Twisto.

Sfintechowani #6 Rynek mobilności w Polsce rośnie jak na drożdżach

Na początku lipca marka mytaxi przeszła gruntowny rebranding i zmieniła nazwę na Free Now, a teraz rośnie o 80% rok do roku. Rebranding ma oznaczać stopniowe przejście w kierunku multiplatformy, która obok zamówienia taksówki, zaoferuje również inne alternatywne opcje transportu w mieście. O rynkowych trendach i działalności firmy opowiedział nam Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Free Now w Polsce.

Sfintechowani #7 FlixBus na drodze do cyfryzacji tradycyjnego transportu

Z Michałem Lemanem, dyrektorem zarządzającym FlixBusa w Polsce i na Ukrainie, porozmawialiśmy przede wszystkim o rynku mobilności i o tym w jaki sposób FlixBus kształtuje trendy w tym sektorze. Dowiedzieliśmy się też wiele ciekawych rzeczy na temat najbliższych planów spółki i tego jak wykorzystuje ona nowe technologie.