in Digital Marketing Conference to 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych. To także konferencja dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji i chcą być na bieżąco.
Festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu
Na uczestników in Digital Marketing Conference czekają spotkania w gronie praktyków, trening, czas na integrację oraz wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią. Program konferencji został przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm.
Organizatorzy konferencji zapewniają, że każdy z ponad 40 wykładów ma wspólny cel – rozwijać umiejętności. Wydarzenie to także sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których można uczestniczyć i doskonalić przy tym swój warsztat pracy. Poruszane tematy odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji biznesów, produktów i usług.
Wśród tematów in Digital Marketing Conference są m.in.:
- Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
- Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
- Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
- SEO – wytyczne i rekomendacje praktyków.
- Ocena efektywności kampanii digital.
- Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
- Technologia w służbie marketingu.
- Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
- Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?
Rejestracja oraz szczegóły wydarzenia są dostępne pod tym linkiem. W sprawie pytań można pisać na adres: indm@indm.pl