Z pewnością będzie to wyjątkowa edycja, jakiej jeszcze nie było. Podczas dwóch dni spotkają się dwie branże, a ponad 20 prelegentów przekaże uczestnikom niezliczoną dawkę wiedzy. Całość zostanie poświęcona projektowaniu, tworzeniu, wdrażaniu oraz promocji aplikacji i rozwiązań mobilnych.
Kto wystąpi?
Pierwszego dnia wysłuchamy m.in. prelekcje Jakuba Chmielniaka (Lethe) oraz Marcina Rudzika (Brand Acitve). Poznamy najskuteczniejsze działania w e-commerce na 2021 rok oraz porozmawiamy o wykorzystaniu modelu SaaS w m-commerce. Drugiego dnia Tomasz Pasko (NotBoring.Agency) poruszy temat zakupów generacji Z oraz opowie dlaczego warto reklamować się na Snapie i TikToku, również w branży finansowej.
Krzysztof Wojewodzic (Escola) pokaże jak tworzyć aplikację, żeby oszczędzić sobie #mobilefuckups. Wszystko to na podstawie wdrażania przez firmę Escola wielu aplikacji finansowych i dla branży bankowej. Pandemia COVID przyspieszyła digitalizację procesów w finansach co najmniej o dekadę i przeniosła je niemal całkowicie do mobile. Niezwykła sytuacja na świecie przełożyła się na rynki finansowe. Jak „mobilizowali” się inwestorzy? Na to pytanie odpowie natomiast Piotr Kardasz z TMS Brokers. Wkrótce poznamy kolejnych prelegentów konferencji.
Fintek.pl jest patronem medialnym Mobile Trends Conference 2020.