Growth Summer Days ma na celu inspirować do konkretnych działań. W trakcie eventu, eksperci Artegence i Efigence pokażą m.in. jak pracują i czym się kierują, podczas tworzenia stron i aplikacji. Aby zapisać się na Growth Summer Days wystarczy, że klikniesz tutaj.

Growth Summer Days startuje 14 lipca

Wakacje to często idealny moment na poszerzanie wiedzy. Organizatorom powyższego eventu zależy na dotarciu do osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali, e-commersów, czy aplikacji mobilnych. Uczestnictwo powinny także rozważyć te osoby dla których tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska.

Growth Summer Days pokaże m.in.: jak generować wzrost sprzedaży online i zwiększyć liczbę konwersji oraz nakreśli najnowsze trendy w web analityce i UX oraz przyszłość powyższych obszarów. Spotkania skierowane są głównie do branży, a wszystkie zaplanowane webinary rozpoczną się o godz 11.00.

Plan webinarów:

14 lipca 2022

Czy w 2022 r. skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe? — Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence

28 lipca 2022

Koncept UX. Rakieta, która wzniesie Twoje działania na orbitę. — Paweł Dunia, UX Director w Efigence

11 sierpnia 2022

Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej? — Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence

25 sierpnia 2022, godz. 11-11:30

Zmierz, zrozum użytkownika, zoptymalizuj i przede wszystkim… powtórz. Czyli, dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem. — Paweł Dunia, UX Director w Efigence.