WEG Conference to cykliczne wydarzenie dla WEG Community, czyli spółek portfela Warsaw Equity Group oraz środowiska VC i PE z regionu CEE, w tym przedstawicieli funduszy inwestycyjnych, inwestorów, analityków i mentorów rynku. W edycji 2023 weźmie udział ponad 200 uczestników.
Organizatorzy zdecydowali się także udostępnić niektóre wystąpienia online. Żeby uzyskać dostęp do transmisji należy zarejestrować się na stronie LinkedIn wydarzenia: https://bit.ly/WEG_Conference_Live
Zapraszamy na WEG Conference
Po sukcesie ubiegłorocznej konferencji jej organizatorzy poszli za ciosem poszerzając agendę wydarzenia o warsztaty oraz zapraszając zagranicznych i polskich speakerów. Najważniejszymi tematami sesji keynote speakerów są procesy, które w organizacjach mają największy wpływ na jej rozwój, czyli: marketing, sprzedaż, customer experience (CX).
Wśród prelegentów są Joel Harrison, redaktor naczelny B2B Marketing i twórca społeczności marketerów B2B Propolis, a także Barbara Stewart z Hiya Marketing, która od 20 lat specjalizuje się w consultingu z zakresu CX pomagając dojrzałym organizacjom jak i startupom, a także scaleupom w zakresie budowania procesów wspierających ich klientocentryczne podejście. Gościem specjalnym WEG Conference jest Jose Pozo, Chief Technology Officer w Optica, stowarzyszenia wspierającego rozwój zaawansowanych technologii optycznych i fotonicznych.
Praktycznym elementem konferencji jest blok warsztatów tematycznych, podczas których ich uczestnicy w formule interaktywnej poznają od praktycznej strony zagadnienia z zakresu sprzedaży, marketingu i pricingu.
Warsztaty Sprzedażowe, które poprowadzą eksperci firmy consultingowej Algorytmia skupią się na praktycznym procesie prognozowania sprzedaży. Blok na temat Marketingu poprowadzi Barbara Stewart, która będzie mówić o roli dostosowania sprzedaży i marketingu i jak wykorzystać do tego CX. Podczas spotkania zostaną omówione konkretne narzędzia oraz przykłady dobrych praktyk z tego zakresu. Natomiast dr Maciej Kraus z Movens Capital będzie rozmawiał z uczestnikami o modelach pricingu oraz monetyzacji biznesu i odpowie na pytanie dlaczego mogą one zaszkodzić wprowadzaniu innowacji oraz odniesieniu sukcesu przez organizację.