Program E-commerce Standard zbudowany jest na konkretnych przykładach i doświadczeniach praktyków, m.in. z Plus, Bakalland, Grupa Tubądzin, Inter Cars, PKO BP, Orange Polska, Domodi.pl, Restaurantweek.pl i inni.Będzie sporo o nowościach i trendach z zakresu e-commerce w B2B, m-commerce, strategii omnichanel,analityce i personalizacji komunikacji, a także nowoczesnych formach płatności.
Pierwszy dzień to przede wszystkim kilkanaście case studies, niepodważalną wartość drugiego dnia stanowią natomiast interaktywnewarsztaty(uczestnicy wybierają spośród 5 tematów), gdziepod okiem ekspertów będą ćwiczyć zdobytą wiedzę i analizować własne przykłady.
W programie m.in.:
- CASE STUDY: Personalizacja oferty, czyli skuteczny system rekomendacji w środowisku wielokanałowym.
Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska - CASE STUDY: Epidemia ślepoty reklamowej i dochodowość klientów cyfrowych.
Adam Miziołek,Dyrektor Biura Sprzedaży Mobilnej i Online, PKO BP - CASE STUDY: Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu?
Rafał Cheliński, Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych, Polkomtel Sp. z o.o.
- CASE STUDY: Jak zbudować e-commerce w B2B i osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki online?
Jolanta Gałązka, Dyrektor logistyki, Grupa Tubądzin - CASE STUDY: Komunikacja i zamykanie sprzedaży w B2B.
Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB
Monika Stelmach, Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Trans.eu Group - CASE STUDY: Najważniejsze wyzwania sprzedaży w mobile – jak sobie z nimi radzić?
Maciej Ziemczonek, Performance & Outbound Marketing Manager, Domodi.pl - Warsztat: Co jeszcze zrobić w SEO gdy już wszystko zostało zrobione?
- Warsztat: E-commerce w B2B. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży wykorzystując kanał online?
- Warsztat: E-procing, czyli jak tworzyć i komunikować ceny w e-commerce.
- Warsztat: Optymalizacja istniejącego sklepu internetowego – co poprawić, by zwiększyć sprzedaż?
- Warsztat: Jak efektywnie tworzyć reklamy Google Ads dla e-commerce.
Program dostępny jest tutaj.
Jeśli jeszcze nie dokonali Państwo rejestrację na konferencję, mamy dla przygotowaną specjalną zniżkę dla naszych odbiorców! Przy rejestracji przez przesłany link lub wpisując przy rejestracji w polu „Kody Promocyjne” – Fintek.
Zapraszamy i rekomendujemy udział w tej konferencji!