Po raz pierwszy konferencja będzie wydarzeniem międzynarodowym. Do klasycznych trzech dni polskojęzycznych dojdą dwa dni anglojęzyczne z zagranicznymi prelegentami. Sumarycznie będzie można obejrzeć aż 60 wystąpień ekspertów, praktyków i innowatorów.
Konferencja I Love Marketing and Technology
I love marketing & technology to dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący ma na przekazanie cennych wskazówek jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.
Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania uczestników.
Konferencja została podzielona na pięć ścieżek tematycznych:
- I love ads & analytics
- I love social media
- I love marketing
- I love marketing (international)
- I love AI (international)
Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak pakiety kilkudniowe, aby jak najlepiej dopasować tematykę wystąpień do swoich preferencji.
Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovemkt.pl.