Pakiety usług dla całej rodziny Orange Love nadal mają cieszyć się dużym zainteresowaniem klientów. W trzecim kwartale ich liczba zwiększyła się o 24 tys. (13% rok do roku). Na koniec września użytkownicy Orange Love stanowili już 61% indywidualnych klientów korzystających z domowego internetu Orange, a rok temu było to 55%. Na pakiety usług klienci miesięcznie wydają średnio 103,4 zł.

Wyniki Orange Polska. Usługi mobilne i przychody firmy

Rośnie także liczba klientów korzystających z najszybszych opcji domowego internetu. Na koniec września 2019 stanowili już 38% wszystkich (rok temu było to 32%). Stało się tak głównie za sprawą dużego zainteresowania internetem światłowodowym. Liczba klientów tej usługi wzrosła o 46% rok do roku, a w trzecim kwartale przybyło ich 39 tysięcy.

W trzecim kwartale do Orange dołączyło 88 tys. klientów abonamentowych usług mobilnych. Klienci tych usług mają coraz chętniej zostawać w Orange –  wskaźnik odejść był w trzecim kwartale rekordowo niski i wyniósł zaledwie 2,4%. Dużą popularnością cieszyły się również oferty na kartę, ponieważ wybrało je 88 tys. nowych klientów – podaje firma w komunikacie.

W sumie przychody Orange Polska w trzecim kwartale 2019 roku były o 4,3% wyższe niż rok wcześniej. Na taki wynik przełożyły się przede wszystkim rosnące przychody z usług konwergentnych (wyższe o 19% rok do roku) oraz z usług integratorskich i IT. Na przychody Orange pozytywnie ma wpływać także sprzedaż smartfonów oraz polepszający się trend w usługach mobilnych kupowanych poza pakietami.