Badania rynkowe jednoznacznie pokazują, że Polacy chcą kupować prezenty pod choinkę z wyprzedzeniem, aby uniknąć grudniowej gonitwy, kolejek w sklepach i stresu związanego z przygotowaniami do Świąt. W ubiegłym roku aż ¼ z nas kupiła prezenty właśnie podczas Czarnego Piątku. Listopadowe promocje na dobre wpisały się więc w krajobraz przedświątecznych zakupów – czytamy w komunikacie Empiku.

Rozszerzanie akcji Black Friday na cały tydzień stało się już standardem w e-commerce. Również Allegro przygotowało własny festiwal zakupowy Black Week, który trwa od 22 do 29 listopada. Z ofert w specjalnych cenach można skorzystać zarówno na stronie internetowej Allegro, jak i w aplikacji mobilnej.

Ruszył Black Week w Empiku

Klienci w salonach stacjonarnych i na Empik.com mogą przez cały tydzień, do 28 listopada, liczyć na specjalne promocje. Rabatami do -50% zostały objęte produkty z różnych kategorii – m.in. zdrowie i uroda, zabawki, książka, elektronika, AGD, sport, muzyka.

W salonach stacjonarnych dostępna jest także promocja „3 za 2” m.in. na wybrane gatunki literackie i świąteczne kolekcje własne. Od 24 listopada obejmie ona również płyty winylowe.

Z jeszcze większego katalogu ofert skorzystają użytkownicy Empik Premium. Członkowie programu zyskują dostęp m.in. do stałej zniżki -15% na zakupy w salonach i do -20% online, bezpłatnej dostawy kurierem czy katalogu audiobooków, e-booków i podcastów w aplikacji Empik Go. Podczas Black Week nadal obowiązuje promocyjna cena 39,99 zł za roczny abonament Empik Premium.