Żabka Future – to jedna z jednostek organizacyjnych, które tworzą nową strukturę zarządzania Żabki. Zespoły działające w obszarze Żabki Future odpowiadają za wyszukiwanie, tworzenie oraz rozwój narzędzi technologicznych i systemowych dla przyszłości. Obszar ten podlega Tomaszowi Blicharskiemu, Wiceprezesowi Zarządu ds. Rozwoju/EVP, Managing Director of Żabka Future.
Żabka Nano startuje na warszawskim Bemowie
Żabka Nano to obecnie największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, która chętnie wchodzi we współprace z nowymi partnerami i lokalizacjami. W tym przypadku Żabka wykorzystuje innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy, wdrożoną we współpracy z Adyen.
Wstęp do placówki możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej – klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala. Przy pierwszej wizycie należy dodatkowo podać numer telefonu, na który otrzymamy SMS z potwierdzeniem zakupów. Po wykonaniu tej czynności, drzwi otworzą się automatycznie. Warto tutaj zaznaczyć, że w trakcie obowiązywania ograniczeń pandemicznych w Żabce Nano będzie mogła przebywać tylko jedna osoba na raz.
Gdy znajdziemy się już w środku, zakupy zajmą nam tylko chwilę – wystarczy, że weźmiemy z półki wybrane produkty i.. wyjdziemy. Nic więcej. Zamontowany w Żabce Nano system kamer, wykorzystujący algorytmy m.in. machine learning, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym automatycznie sfinalizuje płatność za pomocą wykorzystanej przy wejściu do Żabki Nano karty płatniczej. System nie identyfikuje klientów, nie zapamiętuje również obrazu, co gwarantuje pełne zachowanie prywatności i bezpieczeństwo.
Asortyment sklepu w klubie fitness Zdrofit liczy obecnie około 300 produktów. Klienci mogą wybierać spośród zdrowych i pożywnych przekąsek, dań gotowych i napoi, które idealnie sprawdzą się jako posiłek przed, w trakcie lub po treningu.
W ofercie placówki znalazły się m.in. produkty marek własnych Żabki, m.in. dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz świeżo mielona kawa z ekspresu. Dostępne będą również produkty z portfolio spółki Maczfit, tj. zbilansowane obiady, sałatki i desery, które stanowią zdrową i smaczną alternatywę dla kantyn i restauracji fast food.