W maju bieżącego roku z Workai zaczął korzystać PKO Bank Polski, ale z nieoficjalnych informacji wynika, że platforma nie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród pracowników.

Żabka wdraża Workai – platformę do komunikacji wewnętrznej

Teraz z Workai zamierza korzystać również Żabka. Dzięki platformie grupa chce usprawnić komunikację wewnętrzną i zarządzanie informacjami w rozproszonej organizacji, zarówno pomiędzy pracownikami wykonującymi swoje obowiązki w trybie stacjonarnym, jak i zdalnym czy hybrydowym. W komunikacie czytamy, że Workai ma nie wymagać technicznej wiedzy ani długiego procesu wdrażania.

O wadze odpowiednich standardów komunikacji wewnętrznej przekonał się ostatnio amerykański JPMorgan, który został ukarany grzywną w wysokości 200 mln USD. Powód? Pracownicy rozmawiali na tematy służbowe za pośrednictwem aplikacji typu WhatsApp, czy prywatnych adresów mailowych. W USA od dziesięcioleci giganci z Wall Street są zobligowani do archiwizowania komunikacji pracowniczej, a w przypadku wielu osób zatrudnionych w JPMorgan nie było to możliwe.

W kontekście wdrożenia Żabki można zauważyć, że nie jest to pierwszy projekt z zakresu cyfrowej transformacji. Grupa rozwija także sklepy nowej generacji Żappka Store, które nie posiadają kas i obsługi, a także nie przyjmują płatności w gotówce. Jedyne co trzeba mieć aby zrobić zakupy w placówce to smartfon z zainstalowaną aplikacją Żappka i włączoną usługą Żappka Pay.

Żabka rozwija także ekspresowe dostawy w ramach usługi Żabka Jush – aplikacja jest obecnie dostępna na Androida i iOS. Z nowego rozwiązania mogą korzystać na razie tylko mieszkańcy Warszawy oraz Gdańska. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, aby była darmowa.