O rozpoczętych testach sieć poinformowała na swoim profilu na Linkedinie. Wejście na rynek e-commerce ma oczywiście związek z pandemią koronawirusa, a nowe usługi mają za zadanie ograniczyć sklepowe kolejki.
Żabka rozpoczyna sprzedaż online przez aplikację
Pilotaż „Zamów i odbierz” umożliwia zamówienie produktów poprzez aplikację żappka i odbiór wraz z płatnością w sklepie. Usługa dostępna jest w wybranych sklepach w Warszawie. Do 10.04. łącznie 20 placówek będzie realizować tę usługę – czytamy w komunikacie. Jeśli chodzi o testy rozwiązania „Dostawa do Domu”, to na razie z takiej usługi mogą skorzystać jedynie mieszkańcy dwóch dzielnic Poznania (Jeżyce i Łazarz). W pilotażu ma wziąć udział 30 sklepów, a zakupy także realizowane są z poziomu aplikacji żappka.
To na pewno dobre informacje dla klientów Żabki, ponieważ w obecnej sytuacji wychodzenie z domu należy ograniczyć do absolutnego minimum. Opcja zakupów z odbiorem osobistym pozwoli natomiast na krótsze przebywanie w sklepie i ograniczenie kolejek. Niestety na razie nie wiadomo kiedy możliwość zamawiania zakupów z Żabki do domu pojawi się w kolejnych miastach.
Warto przypomnieć, że pod koniec lutego sieć sklepów Żabka umożliwiła także wpłacanie gotówki na konto bankowe. W każdej placówce konsumenci mogą wpłacać gotówkę na konto bankowe w terminalach Polcard (First Data) przy użyciu wybranych kart debetowych i kredytowych Mastercard. Za dokonanie transakcji Żabka nie pobiera prowizji.