Od 28 sierpnia sopocka spółka Blue Media formalnie zmienia nazwę na Autopay. Wpis do KRS jest ostatnim, formalnym etapem procesu rebrandingu firmy, który rozpoczął się w maju 2023. Zmianie uległy wszystkie obszary komunikacji marki, począwszy od logotypu, poprzez identyfikację wizualną, po misję nowej marki parasolowej Autopay.
Rebranding Autopay dobiega końca
– Zależało nam na tym, aby w tym czasie przyzwyczaić zarówno biznes, jak i klientów indywidualnych do zmiany – stąd tak kompleksowe podejście. Rebranding stał się naturalnym krokiem w obliczu przyjętych kierunków rozwoju biznesu – mówi Andrzej Antoń, CEO Autopay SA, współzałożyciel firmy.
Zmiany w firmie objęły nie tylko część wizualną, ale także wpłynęły na nową organizację. Uporządkowane zostały struktury wewnętrzne, które trafniej odzwierciedlają strategię biznesową spółki. Firma wyłoniła pięć Business Unitów: Mobility, który odpowiada za rozwój płatności i pozostałych usług dla kierowców, Finance – odpowiedzialny za usługi finansowe online, Bills&Topup, który skupia się na produktach i usługach związanych z płatnościami online za rachunki i usługi przedpłacone, Additional Income – odpowiedzialny za rozwój narzędzi i usług dla MŚP z sektora e-commerce oraz E-commerce, który zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań stworzonych dla potrzeb stale rozwijającego się rynku e-commerce, nieustannie wspierając e-sklepy w osiąganiu sukcesu online.
Autopay (wcześniej Blue Media) to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Miesięcznie z usług firmy ma korzystać 10 milionów klientów, a w 2022 roku obroty firmy przekroczyły miliard złotych.