Razem z Kontem Przekorzystnym każdy klient może otrzymać bezpłatną, debetową kartę wielowalutową Mastercard. Karta ta pozwala w wygodny sposób realizować płatności zarówno w kraju, jak i za granicą w najpopularniejszych walutach świata. Warto o niej pomyśleć przed wakacjami i zabrać ze sobą na upragniony wyjazd. Karta wielowalutowa Banku Pekao S.A. umożliwia wypłacanie gotówki bez żadnych prowizji ze wszystkich bankomatów za granicą oraz płacenie bez przewalutowania z bezpłatnych kont walutowych.

Banki coraz częściej rozwijają ofertę kart wielowalutowych, głównie z powodu aktywnej konkurencji ze strony fintechów. Najlepszym przykładem jest Revolut, z którego w Polsce korzysta już ponad 100 tysięcy użytkowników (na świecie ponad 1,5 miliona). Przypominamy także o promocji, którą przygotowaliśmy wspólnie z Revolutem – czytelnicy Fintek.pl mogą otrzymać kartę Revolut za darmo. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj – Bezpłatna karta od Revolut dla użytkowników Fintek.pl.

Karta wielowalutowa – jak to działa?

Nawet podczas tygodniowych wakacji lub weekendowego wyjazdu, płacąc kartą wielowalutową Banku Pekao S.A., można zaoszczędzić minimum kilkadziesiąt złotych. Jeżeli zrobimy np. zakupy we Francji i zapłacimy 10 euro, to środki te zostaną automatycznie pobrane z rachunku walutowego w euro. Analogicznie, gdy w Londynie użyjemy karty, to płatność lub wypłata z bankomatu zostanie rozliczona z rachunku walutowego w funtach.

Jest to możliwe ponieważ karta wielowalutowa automatycznie rozpoznaje walutę i podbiera środki z właściwego konta (PLN,  EUR, USD, GBP, CHF). A co jeśli wybierzemy wakacje w słonecznej Chorwacji, gdzie obowiązuje inna waluta? W takich przypadkach transakcje będą przewalutowywane bezpośrednio z rachunku w złotych, bez dodatkowych prowizji banku po atrakcyjnych kursach Mastercard.

Rozwiązanie takie pozwala uniknąć przykrej niespodzianki po powrocie z urlopu w postaci niekorzystnych dla klienta, ukrytych opłat związanych z przewalutowaniem lub wysokich kursów przeliczeniowych. Również bankowość mobilna PeoPay uruchamiana wraz z Kontem Przekorzystnym, umożliwia płacenie za granicą w wielu walutach z wykorzystaniem rachunków walutowych.

Startuje kolejna kampania Konta Przekorzystnego

Dlatego właśnie teraz, przed wakacjami Bank Pekao S.A. rusza z kampanią promującą swój nowy, flagowy produkt – Konto Przekorzystne, do którego bezpłatnie jest wydawana karta wielowalutowa.

– Teraz, gdy planowane są wyjazdy wakacyjne, chcemy podkreślić dwie cechy karty wydawanej do nowego konta rzadko spotykane w innych bankach. To możliwość bezpłatnych wypłat gotówki za granicą oraz automatyczne, „inteligentne” przełączanie się karty do bezpłatnych kont walutowych w celu uniknięcia przewalutowania. Co więcej w przypadku braku danej waluty karta pobierze środki z konta złotówkowego po bardzo atrakcyjnych kursach. W ten sposób łączymy w sobie wygodę płacenia kartą w wielu walutach, jak i bezpłatnego wypłacania gotówki – mówi Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający z Banku Pekao S.A.

Szeroko zakrojona kampania w mediach ruszyła 14 maja. Pomysł na przedstawienie zalet karty wielowalutowej w spocie reklamowym opiera się na humorystycznym nawiązaniu do instruktażu, jaki stewardesy wykonują przed każdym lotem. Główna bohaterka – stewardesa, odpowiednimi gestami przedstawia najważniejsze zalety karty wielowalutowej: wygodę korzystania w kraju i za granicą, płatności bez przewalutowania, bezpłatne wypłaty z bankomatów za granicą. W kampanii pojawia się też rodzina znana z poprzednich spotów Konta Przekorzystnego kampanii wizerunkowej „Docenisz różnicę”.

– Kampania marketingowa promująca kartę wielowalutową będzie realizowana do końca czerwca 2018 r. w największych stacjach telewizyjnych, online TV, OOH, internecie i mediach społecznościowych. Oprócz tradycyjnych działań marketingowych będziemy również współpracować z influencerami podróżniczymi i finansowymi, którzy w praktyce będą używali karty i opiszą jej zalety. Dodatkowo klienci Pekao mogą się spodziewać konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. – mówi Marcin Marjański, Dyrektor Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań w Banku Pekao S.A.

Za koncept kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup, natomiast spot przygotował dom produkcyjny OTOFILM. Za aspekt social media odpowiada McCANN Worldgroup, za media offline’owe – Mediacom, a online’owe – Mediacom wraz z Sales&More.

Bank Pekao/RT