Oprócz wprowadzonego wyboru kolorystyki, Alior Bank oferuje także inne funkcje umożliwiające spersonalizowanie aplikacji mobilnej. Klient może wybrać, czy na pierwszym ekranie chciałby widzieć saldo czy też ostatnie trzy transakcje. Użytkownik wskazuje również indywidualnie rachunek główny, który pojawia się jako pierwszy w zakładce produkty i z którego prezentowane jest saldo.

Aplikacja mobilna Alior Banku ma już ciemny motyw

Do tej pory tzw. dark mode był dostępny jedynie w bankowości internetowej Alior Banku. Z ciemnego motywu w aplikacji mobilnej w pierwszej kolejności będą mogli skorzystać użytkownicy z systemem Android. Udostępnienie rozwiązania w aplikacji dla iOS planowane jest pod koniec grudnia.

Domyślnie motyw graficzny ustawiany jest zgodnie z wyborem dokonanym na smartfonie. Oznacza to, że jeśli w urządzeniu klient ma ustawiony ciemny motyw, to również aplikacja Alior Mobile przełączy się w ten tryb. Oczywiście możliwa jest samodzielna zmiana tych ustawień. W tym celu należy po zalogowaniu w prawym górnym rogu wybrać ikonę „profilu”, a następnie przejść do ustawień i wybrać „motywy aplikacji”.

Alior Bank poszerzył w ostatnim czasie katalog rozwiązań dostępnych w aplikacji mobilnej. We współpracy z Biurem Informacji Kredytowej udostępnił użytkownikom Alior Mobile dwie nowe funkcje – Raport oraz Alerty BIK. Jeszcze wcześniej klienci indywidualni zyskali w aplikacji możliwość zdalnego zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego OC lub OC/AC.

Ponadto wybrani użytkownicy Alior Mobile mogą już korzystać ze zbliżeniowego BLIKA. Za pomocą tej metody płatności, można rozliczać się w terminalach z użyciem telefonu bez konieczności podawania sześciocyfrowego kodu.