Allegro.pl skutecznie przyciąga średnio 21 mln użytkowników miesięcznie, co odpowiada aż 78% wszystkich internautów w Polsce. Warto wspomnieć, że niedawno minęło już trzy i pół roku od startu usługi Allegro Smart. Użytkownicy korzystający z tego rozwiązania robią zakupy 2,5 razy częściej niż pozostali kupujący na platformie, a Polacy zaoszczędzili do 4 mln PLN dzięki darmowym dostawom.

Allegro wkracza na rynek międzynarodowy

Oferty od polskich i zagranicznych sprzedawców na Allegro będą dostępne także w języku angielskim. Platforma zadba o ich tłumaczenie oraz wsparcie dla stron transakcji, zarówno przed jak i po zakupie. Allegro wprowadza również płatności w walucie euro wspierając tym samym wygodę międzynarodowych rozliczeń.

We współpracy ze swoimi partnerami Allegro zapewnia także o bezproblemowym transgranicznym transporcie, jak i wysyłce. Klienci mogą więc korzystać z serwisu Allegro.pl praktycznie z każdego miejsca w UE. Co więcej, niedługo zostanie uruchomiona domena allegro.com, przeznaczona dla międzynarodowych ofert.

Allegro przyspiesza ekspansję na europejskie rynki. Świadczy o tym, niedawny zakup Grupy Mall, która działa na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, jak i skala projektu anglojęzycznej wersji platformy.

— Ekspansja międzynarodowa jest kluczowym priorytetem, a jako najczęściej odwiedzany rynek online w Polsce, robimy kolejny krok na naszej mapie rozwoju. Dzięki trwającym pracom nad planowanym zakupem Grupy Mall chcemy wzmocnić naszą obecności na rynkach zachodnich m.in. poprzez poszerzenie dostępu do milionów ofert na naszej platformie dla klientów i handlowców z krajów UE — powiedział CEO Allegro, Francois Nuyts.