Użytkownicy mogą także śledzić przesyłki, zmieniać termin dostawy, przekierowywać paczki pod inny adres, a także korzystać z mapy punktów odbioru i nadania paczek. Jednym z kluczowych elementów aplikacji jest możliwość uzyskania telefonu aby nawiązać bezpośredni kontakt z kurierem obsługującym naszą paczkę.

Co oferuje aplikacja mobilna DPD Mobile?

Ponadto korzystanie z aplikacji daje użytkownikom dostęp do promocji. Wysyłka paczki krajowej do 3 kg z jednego punktu DPD Pickup do innego punktu dzięki aplikacji możliwa jest już za 10 zł, a z punktu do domu – za 15 zł. Z kolei nadanie paczki zagranicznej pomiędzy dwoma punktami DPD Pickup w całej Europie, których jest już ponad 110 tys., dostępne jest w promocyjnej cenie 30 zł – czytamy w komunikacie.

Kilka miesięcy temu DPD informowało o nowościach w swojej aplikacji mobilnej. Po ofercie nadania z punktu do punktu w cenie 10 zł, operator wprowadził kolejną usługę – przesyłki do 3 kg z dowolnego punktu lub automatu DPD Pickup pod drzwi adresata za 15 PLN brutto.

Z raportu Gemius wynika, że najczęściej wybieraną opcją dostawy są niezmiennie automaty paczkowe – korzysta z nich aż 82% kupujących. Wśród nich szczególnym zainteresowaniem cieszą się oaczkomaty InPostu – tę formę wybiera aż 93% badanych. Nieco mniej niż połowa respondentów (42%) decyduję się na dostawę kurierem do pracy lub domu, a niecałe 20% badanych preferuje dostarczenie zamówienia do punktów partnerskich, na przykład Żabki, Orlenu czy Ruchu.