Microsoft News to globalna platforma oferująca użytkownikom dostęp do treści ze znanych i cenionych marek prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych za pośrednictwem rozmaitych serwisów i aplikacji. Obejmuje ona m.in. serwis MSN.com, widok startowy w przeglądarce Microsoft Edge i aplikacje mobilne, od teraz dostępne już także w nowej wersji dla iOS i Androida.

Ponad 5 milionów Polaków korzysta z Microsoft News

Miesięcznie MSN.com odwiedza już prawie 500 mln użytkowników na świecie. Równocześnie dzięki współpracy z Microsoftem partnerzy mediowi pozyskali wielu nowych użytkowników, a także otrzymali – od momentu startu platformy w październiku 2014 roku – łącznie 600 mln dolarów.

Serwis MSN, część Microsoft News, rozwija się dynamicznie także w Polsce– miesięcznie korzysta z niej ponad pięć milionów użytkowników. Tylko w maju br. wygenerował w naszym kraju 374 miliony odsłon.

Dzięki nowoczesnym aplikacjom dla iOS i Androida będziemy mogli dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Chcemy oferować dostęp do najlepszych treści zarówno w środowisku Windows 10, jak i na innych platformach” – deklaruje Michał Adamczyk, odpowiadający za Microsoft News w Polsce.

Microsoft News to unikatowe rozwiązanie na rynku łączące nowatorskie technologie Microsoft z najlepszymi treściami od czołowych partnerów mediowych. Grono partnerów systematycznie rośnie – w ostatnim czasie dołączyły do niego Grupa Eurozet (z markami Radio ZET i Chillizet) oraz Marquard Media Polska (m.in. marki Cosmopolitan, Esquire, Harpers Bazaar, Joy, Kozaczek i Zeberka). W ramach Microsoft News można znaleźć bieżące wiadomości, treści z kategorii rozrywka, biznes, sport, styl życia, a także nauka i technika oraz motoryzacja.

Microsoft/RT