– Aplikacja mobilna CCC to dla nas synonim lojalności, ponieważ obserwujemy największą liczbę powracających klientów właśnie do tego kanału. Co ciekawe, od kilku już sezonów mocno widoczny jest trend „mobile first”, a sprzedaż w aplikacji przewyższa udziałem tą realizowaną przez mobilną wersję strony www – komentuje Norbert Mazur, pełniący funkcję Mobile App Performance Managera.

Ponad 4 mln pobrań aplikacji mobilnej CCC

Aplikacja CCC dostępna jest na sześciu rynkach – czeskim, słowackim, austriackim, węgierskim, rumuńskim oraz oczywiście polskim. „Kluczem naszego sukcesu na rynkach zagranicznych jest indywidualna praca, jaką wykonujemy na każdym z nich. Szybko zorientowaliśmy się, że przenoszenie działań „jeden do jednego” z naszego rodzimego rynku na lokalne, nie przyniesie takich efektów” – komentuje Vladyslav Bartkovyak, który na co dzień odpowiada za współpracę z rynkami zagranicznymi w zespole aplikacji mobilnej.

Już niedługo w aplikacji pojawi się skaner 2D esize.me, dzięki któremu klienci będą mogli wykonać pomiar swoich stóp – a co za tym idzie, zdalnie dobrać idealny rozmiar obuwia – bez konieczności wizyty w salonie sprzedaży.

Aplikacja mobilna CCC jest jedną z najbardziej popularnych w Polsce. Znajduje się ona na 7 miejscu wśród aplikacji zakupowych i na 22 miejscu wśród wszystkich aplikacji dostępnych na systemie Android.