Klienci Alior Banku mieli chwilowe problemy z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej oraz wykonywaniem przelewów. Jednak najbardziej kłopotliwe był trudności z płatnościami kartowymi – wielu klientów dowiedziało się o tym, że nie może zapłacić za zakupy przy kasie, gdy transakcje były odrzucane. Niestety, nie można było też wypłacić środków z bankomatu.

Naturalnie klienci nie byli zadowoleni z tego powodu, czemu wyraz dali w social mediach. Tradycyjnie spory odsetek komentujących niezadowolonych deklarował przeniesienia rachunku do innego banku.

Awarie bankowe to chleb powszedni

Nie ma tygodnia, by w jakimś polskim banku z TOP10 nie doszło do „przerwania ciągłości świadczenia usług”. W 2018 roku odnotowano 58 awarii bankowych, a  w 2019 roku naliczyliśmy ich już ponad 30. Jak sobie radzić w tej sytuacji? Nie ma wyjścia – trzeba mieć albo drugi rachunek w innym banku albo nosić przy sobie gotówkę.