To kolejne już wdrożenie w Banku. Premiera pierwszego, firmy NuDelta, miała miejsce w grudniu ub. r. podczas jednego z najważniejszych wydarzeń w Europie z branży fintech – Impact fintech’17 w Katowicach. W kolejce czeka następne innowacyjne rozwiązanie, jakie Bank zamierza wkrótce wdrożyć.

Czytaj także: Fintechy coraz mniejszą konkurencją dla banków?

Indywidualne podejście do klienta

Bank BGŻ BNP Paribas współpracuje ze startupami, buduje silną sieć kontaktów i znajduje coraz więcej ciekawych rozwiązań, które mogą być użyteczne dla klientów. Decyzja o podjęciu współpracy z firmą Vintom podyktowana była wcześniejszą diagnozą ekspertów Banku związaną z pozyskaniem skrojonych na miarę rozwiązań pod potrzeby klientów i samej organizacji. Tym razem w zakresie wsparcia procesów sprzedaży.

Poszukiwaliśmy rozwiązań, które z jednej strony wpłyną na zwiększenie efektywności sprzedaży, a z drugiej nie będą uciążliwe dla naszych klientów. Wykorzystanie tego typu narzędzi, jakie oferuje Vintom, jest pierwszym krokiem do większej personalizacji oferty i jeszcze bardziej indywidualnego podejścia do klienta – wyjaśnia Radosław Kozłowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Online w Banku BGŻ BNP Paribas.

Czytaj także: Jak programować, pisać i zarabiać?

Nowy partner biznesowy

– Chcemy przez to zwiększyć swoją rozpoznawalność jako innowacyjnej organizacji finansowej i wykorzystać spersonalizowaną komunikację video w przeprowadzanych kampaniach informacyjnych, marketingowych lub sprzedażowych z dokładnie mierzalną skutecznością – mówi Radosław Kozłowski.

Firma Vintom oferuje kompleksowe rozwiązania do komunikacji z obecnymi klientami poprzez automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo, wspiera kanały sprzedaży, a co równie istotne zwiększa tym samym lojalność i satysfakcję klientów. To tylko niektóre z czynników, jakie zdecydowały o wyborze przez Bank BGŻ BNP Paribas takiego partnera biznesowego.

Czytaj także: ING Bank Śląski osiągnął rekordowe zyski

Owocna współpraca z BGŻ BNP Paribas

Nasza współpraca z Bankiem BGŻ BNP Paribas pozwoliła na całościowe spojrzenie na procesy biznesowe w Banku i zidentyfikowanie tych najważniejszych z punktu widzenia wpływu na efekty, które w naszym przekonaniu warto usprawnić, dzięki angażującej komunikacji video. Według danych z naszego modułu analitycznego ponad 86 proc. klientów ogląda filmy personalizowane co najmniej w połowie, a wskaźnik otwarć CTOR dla kampanii Banku osiągnął bardzo dobry poziom 62 proc., nieporównywalny z klasycznymi kanałami komunikacji email – mówi Szymon Pawlica, CEO firmy Vintom.

– Z doświadczeń płynących z dotychczasowych zrealizowanych kampanii wiemy, że znakomita większość odbiorców pamięta film i podejmuje pożądane działania nawet do 3 miesięcy po jego obejrzeniu. Tego rodzaju dynamiczne filmy przyciągają uwagę odbiorców, są dłużej zapamiętane przez klienta i znacząco wpływają na wizerunek marki, co może wpłynąć na wzrost rozpoznawalność Banku jako innowacyjnej organizacji finansowej – dodaje.

Czytaj także: Prototypowe rozwiązania dla trwałego nośnika. Oparte na blockchainie