Bank Millennium posiada już ponad 2 mln aktywnych klientów, z czego ponad 1,2 mln stanowią użytkownicy mobilni. Do tej grupy zaliczają się zarówno klienci korzystający z aplikacji mobilnej, jak i użytkownicy mobilnego Millenetu. Udział kanałów zdalnych w akwizycji kont osobistych wyniósł 25%, a w sprzedaży pożyczek gotówkowych 52%.

Bank Millennium prezentuje wyniki finansowe po III kwartale 2019

Dane z końca września pokazują, że depozyty Banku Millennium wzrosły o 19%, kredyty konsumpcyjne o 21%, a kredyty dla firm o 11% rocznie. Dzięki konsolidacji z Euro Bankiem portfel kredytowy i depozyty klientów Grupy zwiększyły się o ponad jedną trzecią, odpowiednio o 36% i 33% rocznie. Gdyby odjąć dodatkowe koszty i rezerwy związane z przejęciem Euro Banku, zysk netto Grupy wyniósłby 651 mln zł – wzrost o 17% rok do roku.

Sprzedaż pożyczek gotówkowych osiągnęła wartość 3 mld zł, (+30% r/r), a kredytów hipotecznych również 3 mld zł (+24% r/r). Tylko w III kwartale 2019 ich sprzedaż wyniosła odpowiednio 1 mld i 1,1 mld zł. Jeśli chodzi o akwizycję kart kredytowych, to w III kwartale wydano ponad 10 tys. nowych plastików czyli dwukrotnie więcej niż rok temu. Na koniec września 2019 r. w portfelu kart kredytowych znajdowało się 392,6 tys. sztuk.

Przy okazji bank pochwalił się także wynikami aplikacji goodie. Całkowita liczba pobrań goodie od momentu startu przekroczyła 1,3 mln, w tym 400 tys. od początku bieżącego roku. W aplikacji zarejestrowano 730 tys. wirtualnych kart stałego klienta i kart pieczątkowych 58 różnych programów lojalnościowych. Pod koniec września użytkownicy goodie mogli korzystać z wirtualnych map 29 galerii handlowych z całej Polski. W 3 kwartale 2019 roku goodie konsekwentnie rozwijało cashback. Suma obrotu generowanego przez jej użytkowników wzrosła w ciągu 3 miesięcy do 50 mln zł, a suma naliczonego zwrotu sięgnęła niemal 2 mln zł.