Tpay – marka Krajowego Integratora Płatności i Bank Pekao – jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej łączą siły na rynku e-commerce. W najbliższych tygodniach Tpay planuje podpisanie umowy sprzedaży mniejszościowego pakietu akcji Bankowi Pekao. Dzięki współpracy klienci obu instytucji skorzystają z narzędzi i produktów potrzebnych do rozwoju biznesu online.

W praktyce przedsiębiorcy współpracujący z obiema instytucjami otrzymają:

  • dostęp do bramki płatniczej online,
  • panel analityczny wbudowany w serwisie Pekao24, zbierający dane dotyczące transakcji online i offline (płatności kartą). Umożliwiający szybki wgląd w aktualne wyniki finansowe, bez konieczności samodzielnego monitorowania danych sprzedażowych z kilku źródeł,
  • dedykowaną atrakcyjną ofertę usług bankowych,
  • ofertę płatności odroczonych i pożyczek gotówkowych dla klientów indywidualnych realizujących płatności online.

– Szybkie wejście w cyfrowe kanały sprzedaży to aktualny priorytet dla wielu przedsiębiorców. Współpraca Tpay z Bankiem ułatwi pozycjonowanie biznesu i jego produktów online, co na przestrzeni ostatnich miesięcy jeszcze bardziej zyskało na znaczeniu. Dodatkowo, dzięki wypracowanej synergii, tworzone przez nas narzędzia dadzą możliwość obsługi transakcji równolegle na wielu rynkach, a udostępniana analityka, pomoże przedsiębiorcom w skalowaniu biznesu. Płatnicy, tym samym, zyskają nowe możliwości finansowania zakupów i odczują większy komfort podczas ich finalizacji. Tak strategiczna współpraca jest pierwszą w historii polskiego rynku, nadaje ona kierunek dalszemu rozwojowi cyfrowych płatności – komentuje Paweł Działak, prezes i współzałożyciel Tpay.

Razem dla e-commerce

Połączone siły Tpay i Pekao pomogą polskim przedsiębiorcom w skalowaniu ich biznesów. Dzięki nowym możliwościom rozwoju w przestrzeni cyfrowej, 270 tys. klientów biznesowych Banku i 50 tys. firm współpracujących z Tpay, skorzysta z wypracowanej synergii. Tym bardziej, że według badań przeprowadzonych przez SW Research płatności online mają ogromne znaczenie.

Okazuje się, że aż 80% internautów podczas zakupów najczęściej wybiera płatności natychmiastowe (np. przelew online, BLIK). Jednak, choć popularność szybkiego finalizowania zamówień konsekwentnie wzrasta, to e-klienci nie zawsze mogą robić zakupy zgodnie ze swoimi preferencjami. Dlatego odpowiadanie na aktualne potrzeby płatnicze Polaków jest jednym z największych priorytetów wielu przedsiębiorców.

Strategiczne partnerstwo Tpay i Pekao jest pierwszą współpracą tego typu w historii polskiego rynku – nadaje kierunek dalszemu rozwojowi cyfrowych płatności.

/Fintek.pl/Informacja prasowa