Karta wirtualna Banku Pocztowego jest przeznaczona do płatności mobilnych i internetowych, w tym w e-commerce. Zapewnia także dostęp do bezpłatnego pakietu ubezpieczeń e-zakupów. Dodatkowa ochrona obejmuje m.in. utratę towaru w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru. Posiadacze karty mogą również korzystać z programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile.
Bank Pocztowy zachęca do płatności kartą wirtualną
Poprzez działania marketingowe bank stara się przekonać niezdecydowanych klientów do płatności kartą w formie cyfrowej. Komunikacja pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowana jest do osób w różnym wieku i z różnym statusem społecznym. Nowa kampania prowadzona jest głównie w social mediach, w serwisie YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google.
– Kampania reklamowa Karty Wirtualnej zbudowana jest na przekazie „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” i jest skierowana do klientów, którzy podążają za trendami rynkowymi. W tym przypadku jest to zamiłowanie do technologii i rozwijającej się cyfrowości, a także ekologii. Sama kreacja pokazuje jak i gdzie można wykorzystać tę nowoczesną kartę, którą klienci mogą zachować jedynie w portfelu cyfrowym, bez wersji plastikowej – komentuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.
Akcja marketingowa została przygotowana we współpracy z Mastercard i będzie prowadzona przez 6 tygodni. Bank Pocztowy rozpoczął również komunikację mailingową, SMS-ową oraz w serwisie bankowości internetowej. Materiały reklamowe kierują klientów na podstronę z odnośnikiem do wniosku o wydanie karty.
Warto przypomnieć, że konto z kartą wirtualną w Banku Pocztowym można już otworzyć całkowicie zdalnie. Opcja ta jest dostępna obecnie dla klientów, którzy posiadają dowolny rachunek w jednym z banków: Alior, mBank, Santander, Millennium, ING lub Pekao. Do zweryfikowania tożsamości klienta wykorzystywana jest usługa AIS.