Kampania informacyjna realizowana w kanale DOOH – na ekranach informacyjnych wyświetlany jest 15 sekundowy klip informujący o Systemie Bezpieczny PESEL, który od kilku tygodni dostępny jest dla jeszcze większego grona odbiorców. Dzięki współpracy z firmą Payment Technology weryfikacji w systemie można dokonać w każdej z 4,5 tys. placówek Poczty Polskiej. Oznacza to, że zastrzeżenie swoich danych jest możliwe również dla osób, które nie korzystają z internetu.

W wakacje łatwo zgubić dowód

Celem kampanii informacyjnej jest dotarcie do osób powracających z wakacyjnych urlopów. W okresie wypoczynku jesteśmy szczególnie narażeni na kradzież tożsamości – dowodem osobistym posługujemy się w hotelach, pensjonatach, wypożyczalniach sprzętu, czy podczas zakupu biletów komunikacyjnych. Ponadto to w trakcie podróży najczęściej gubimy portfele z dokumentami, a o ich zaginięciu dowiadujemy się będą już w domu.

Dzięki rejestracji w Systemie Bezpieczny PESEL informujemy instytucje pożyczkowe – uczestników systemu, że w danej chwili nie jesteśmy zainteresowani ich produktami. Zawsze możemy cofnąć zastrzeżenie. Możliwe jest to obecnie w dwóch kanałach – przez internet oraz dzięki weryfikacji w placówce Poczty Polskiej

Kampania finansowana jest ze środków Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych.