Biedronka idzie w ślady Lidla i uruchamia nowy kanał sprzedaży. Na ten moment czekało wielu fanów portugalskiego dyskontu. Sieć przygotowała dla nich specjalne okazje na start. Pierwsi klienci e-sklepu Biedronka Home do każdego zamówienia mają otrzymać oryginalną bluzę Biedronki z Fan Collection. Co więcej, w każdą środę i niedzielę będą pojawiać się hity cenowe.

Startuje Biedronka Home

E-sklep Biedronka Home ma być dostępny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod adresem: home.biedronka.pl. Jego oferta podzielona została na kilka kategorii: Dom i Ogród, Dziecko, Warsztat i Auto, Kuchnia, Sport i Hobby, Zdrowie i Uroda, Elektronika oraz Moda. Nowej platformy nie należy mylić ze sklepem internetowym Biedronka dostępnym w aplikacji Glovo.

Dostawy z Biedronka Home będą realizowane na terenie całego kraju bezpośrednio pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu InPost. W przypadku zamówienia powyżej 149 zł dostawa jest darmowa. Standardowa wysyłka poprzez firmę kurierską lub do paczkomatu realizowana jest w terminie od 1 do 3 dni roboczych, a jej koszt to 9,99 zł.

Jeśli chodzi o system płatności na nowej platformie, to partnerem Biedronki została firma PayU. Klienci mają do wyboru szybki przelew internetowy (paybylink), płatność BLIKIEM oraz płatność przy użyciu karty płatniczej (np. Visa, Mastercard lub Maestro).

Aby złożyć zamówienie w e-sklepie Biedronka Home nie trzeba posiadać konta w serwisie. Warto jednak rozważyć jego założenie, ponieważ zalogowani klienci otrzymują możliwość zwrotu produktów w terminie aż 60 dni od ich otrzymania. Dla pozostałych termin odstąpienia od umowy sprzedaży wynosi 30 dni.

Sklep internetowy to kolejna nowość od portugalskiej sieci. Od niedawna klienci Biedronki korzystający z aplikacji “Moja Biedronka”, mogą zapłacić BLIKIEM bez użycia kodu zarówno w kasach tradycyjnych, jak i w samoobsługowych. To wdrożenie zostało wprowadzone przy współpracy z firmą Tpay i Bankiem Pekao.