Warszawskie ZOO cieszy się ogromną popularnością, szczególnie w miesiącach wiosennych i letnich. Stąd kolejki po bilety to widok spotykany niemal w każdy weekend oraz dzień wolny od pracy.

mPay udostępni bilety do warszawskiego ZOO

Obecnie jedynym sposobem na ich ominięcie jest zakup biletów przez Internet, co wymaga jednak wcześniejszego zaplanowania wizyty. Już od najbliższego weekendu, dzięki uruchomieniu sprzedaży za pośrednictwem aplikacji mobilnej mPay, długie kolejki przestaną być problemem. Zakupu można będzie dokonać w drodze lub tuż przed samą wizytą w ZOO. Po dotarciu na jego teren posiadacze mobilnych biletów będą mogli całkowicie ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam wystarczy okazać obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.

Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay będzie wyglądało podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską czy nabywanie wejściówek do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Wystarczy, że użytkownik określi rodzaj i liczbę kupowanych biletów, a następnie zatwierdzi płatność kodem PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można będzie zapłacić kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce.

Bilety do warszawskiego ZOO będą dostępne w aplikacji mPay już od 21 lipca. Za jej pomocą będzie można nabyć bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne. Do standardowej ceny każdego biletu będzie doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.

mPay/RT