Kampania jest już prowadzona w Internecie i w mediach społecznościowych, do których 5 listopada dołączają także platformy VOD, natomiast od 7 listopada spoty będą emitowane również w telewizji.

Kampania przedświąteczna

Celem działań promocyjnych jest zachęcenie klientów do płatności BLIKIEM przed nadchodzącymi świętami w grudniu. W kampanii podkreślono jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w Internecie.

W nowej kampanii BLIKA po raz kolejny występuje, uchodzący za najszybszego rapera w Polsce – MC Silk. Osoba muzyka ma nadać ton prowadzenia kampanii oraz pokazać szybkość działania BLIKA. Hasło „BLIK, KLIK płacisz w Internecie w mig” podkreśla prędkość płatności dokonywanych transakcji w sklepach internetowych.

– Co roku wybór idealnych prezentów to nie lada wyzwanie i skomplikowany proces decyzyjny. Dzięki BLIKOWI, który oferuje szybką płatność w Internecie, zakupy są dużo wygodniejsze. Właśnie do tego odwołujemy się w kampanii: z BLIKIEM „prezentujemy” przyjemnie i błyskawicznie – mówi Michał Tyburcy, Business Director z Change Serviceplan.

BLIKIEM płacisz łatwo i przyjemnie

BLIK jest już powszechnym standardem płatności – można nim opłacać transakcje we wszystkich sklepach internetowych w Polsce. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej mają obecnie klienci 13 banków. Stanowi to ponad 90% wszystkich osób korzystających z usług krajowych instytucji finansowych.

Warto podkreślić, że metoda płatności w 2018 roku osiągnęła bardzo dobre wyniki. Przypomnijmy, że w Internecie zapłacono BLIKIEM ponad 40 milionów razy. W ciągu pierwszego półrocza 2018 roku liczba transakcji BLIKIEM, tj. płatności w sklepach i Internecie, wypłat oraz wpłat w bankomatach i przelewów na numer telefonu, przekroczyła 18,5 miliona. Więcej przeczytasz tutaj.