Specjalnie powołany zespół będzie wspierał wszystkie jednostki organizacyjne banku w zakresie realizacji badań oraz inne działania badawcze w nowoczesnym studio, zlokalizowanym w siedzibie BNP Paribas przy ul. Grzybowskiej w Warszawie – czytamy w komunikacie.

BNP Paribas uruchamia Customer Lab

– Punktem wyjścia dla projektowania produktów, procesów czy planowania działań komunikacyjnych są dla nas potrzeby klienta. Dzięki Customer Lab będziemy weryfikować potrzeby naszych klientów przed wdrożeniem poszczególnych rozwiązań – a co najważniejsze kształtować je razem z nimi – tłumaczy Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.

Badania w Customer Lab będą prowadzone w sposób ciągły, a ich zakres obejmie obszary, w których klient ma kontakt z bankiem. Nie chodzi tylko o końcowy efekt pracy, czyli produkt lub usługę, ale również o testy UX/GUI, które pomogą dopracować planowane i wdrażane funkcjonalności stosowanych w e-bankowości, aplikacji mobilnej GOmobile (w której ostatnio dodano nowe funkcje) czy na stronie www banku. Stałe monitorowanie oczekiwań klientów ułatwi projektowanie produktów i usług, a pogłębione wywiady pozwolą dopasować proces komunikacji do ich oczekiwań.

Prace Customer Labu będzie koordynował Departament Rozwoju Relacji z Klientem. Z jego funkcjonalności będą korzystać wszystkie departamenty i piony banku, które w swojej codziennej pracy wykorzystują wiedzę o charakterystyce i opiniach klientów.