Partner serwisu Visa dla biznesu

BNP Paribas wprowadza udogodnienia dla niesłyszących. Język migowy w każdym oddziale

Fintek
Fintek
#BNP Paribas
Opublikowano: 15 czerwca 2020, 10:26 Aktualizacja: 15 czerwca 2020, 10:26

BNP Paribas konsekwentnie przystosowuje swoje oddziały do obsługi wszystkich klientów, również tych z niepełnosprawnościami słuchu lub mowy. Od 15 czerwca w oddziałach i na infolinii banku dostępna jest bezpłatna pomoc tłumacza języka migowego.

BNP Paribas rozwija sieć bezgotówkowych oddziałów

Osoby głuche mogą skorzystać z własnego telefonu lub specjalnego tabletu, by połączyć się z profesjonalnym tłumaczem, który przybliży ofertę banku, używając polskiego języka migowego. Tłumaczenia na język migowy w oddziałach BNP Paribas zapewnia firma Migam (z jej usług korzysta między innymi PKO Bank Polski).

Język migowy w każdym oddziale BNP Paribas

– Używając języka migowego można przekazać tę samą treść, również specjalistyczną, co w językach fonicznych. Dlatego, przychodząc nawet z najtrudniejszą sprawą każdy niesłyszący klient będzie obsłużony na najwyższym poziomie i otrzyma odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące naszej oferty. Wszystko dzięki firmie Migam i kreatywnemu połączeniu nowoczesnej technologii wideo oraz profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego – mówi Renata Rybarczyk, dyrektor Biura Wsparcia Sprzedaży, odpowiedzialna m.in. za zwiększanie dostępności oddziałów Banku BNP Paribas.

Jak to wygląda w praktyce? W każdym oddziale BNP Paribas znajdują się tablety, na których zainstalowane są specjalne aplikacje. Po kliknięciu w odpowiednią ikonę na pulpicie, następuje automatyczne połączenie doradcy z tłumaczem języka migowego. Za jego pośrednictwem klient ma możliwość poznania wszystkich detali oferty banku oraz zadania pytań. Usługa może być też uruchomiona na prywatnym telefonie klienta – wystarczy zeskanować naklejkę z QR kodem, która znajduje się na drzwiach każdego oddziału banku. W przypadku ewentualnych problemów, pomocą zawsze służy doradca bankowy.

Żeby dodatkowo ułatwić osobom głuchym wizyty w oddziałach, bank BNP Paribas proponuje wykorzystanie aplikacji Booksy w celu umówienia spotkania. Osoby z dysfunkcją słuchu mogą po prostu wybrać spotkanie w języku migowym (w aplikacji została wyodrębniona taka możliwość), wskazując następnie oddział, w którym chcą się spotkać z doradcą i tym samym zniwelować późniejszy stres związany z rozpoczęciem interakcji w placówce. Przy zdjęciach oddziałów banku w aplikacji pojawi się również oznaczenie w postaci migających rąk. Za pomocą Booksy wizytę w oddziale może umówić każdy. 20 maja bank udostępnił taką opcję jako pierwszy na świecie.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

bnp-paribas-wprowadza-udogodnienia-dla-nieslyszacych-jezyk-migowy-w-kazdym-oddziale